בית/דלתות סורג הזזה

דלתות סורג הזזה

דלתות – צרו קשר עם "סורגדור" כי גם לכם מגיע את הטובים מכולם

דלתות משמשות לפתיחה ולסגירה של כניסות שונות. לדלתות יש משמעות סמלית, הן מעניקות הגנה ומהוות גם אמירה עיצובית. הן הנקודה הראשונה הנחשפת לאורח בבואו אל הבית או בכניסה אליו. חברת "סורגדור" מייצרת דלתות מחומרי הגלם המשובחים ביותר, בעיצוב מוקפד ובשלל סגנונות. לכל אחד ולכל מקום יבחר צוות החברה המקצועי את הדלת המתאימה. צרו קשר ובואו להתרשם מהמבחר הגדול של דלתות בסגנונות מיוחדים ובעיצובים מרהיבים.

דלתות – מושגים שכדאי להכיר

משקוף הוא קורה בחלק העליון של המסגרת התומכת בקיר שמעליה.

מזוזות הדלת הן הקורות האנכיות המחוברות למשקוף.

סף הדלת זוהי הקורה התחתונה של המסגרת המחוברת אל שתי המזוזות.

ארכיטרב זו קורת אבן מעוצבת הנמצאת מעל המשקוף ומשמשת לקישוט.

דלת נדנוד – היא דלת המורכבת על ציר המאפשר לה להיפתח כלפי פנים וכלפי חוץ.

דלת מתקפלת היא דלת העשויה ממספר לוחות המחוברים זה אל זה. היא נקראת גם דלת אקורדיון או גרמושקה.

דלת צרפתית היא דלת המשובצת בחלונות רבים.

דלת דמה היא דלת שמאחוריה נמצא קיר, היא בדרך כלל משמשת לקישוט.

דלת מסתובבת מורכבת ממספר כנפות דלת המחוברות בציר מרכזי ומסתובבות סביבו. דלת מסתובבת היא דלת יוקרתית המעניקה תדמית יוקרתית בכל מקום, היא מותקנת בדרך כלל בבתי מלון ובמגדלי יוקרה.

דלת אש היא דלת הנסגרת באופן אוטומאטי באמצעות מערכת גילוי אש בעת שרפה.

דלתות מעוצבות

בשנים האחרונות קיימת מגמה עולמית, דלתות ברזל מעוצבות. בעבר דלתות הכניסה לבית היו דלתות עץ מרשימות, אך כיום דלתות ברזל מחליפות אותן בבתים רבים. דלתות ברזל מעוצבות ביד אומן, כל אחת מהן היא מקורית, מיוחדת ושונה. הברזל הוא חומר בעל יתרונות רבים. הוא קל ונוח לריקוע, ולכן אפשר לעצב ממנו דלתות מיוחדות ורב גוניות באין ספור עיצובים. נוסף על כך הברזל הוא חומר מסיבי, ולכן הוא מעניק תחושה של ביטחון ונוכחות.

דלתות משפיעות על המראה של הבית גם מבחוץ וגם מפנים. אומנם, דלתות הן מוצר בסיסי, אך הודות לעיצובים המיוחדים הן משדרגות כל בית ומעניקות לו מראה ייחודי.

דלתות מעוצבות הן דלתות שבהן אפשר לעשות שילובים של חומרים שונים כמו ברזל, עץ, מתכת אלומיניום, זכוכית ועוד. שילוב החומרים יוצר מראה וסגנון שונה לכל דלת, סגנון קלאסי, כפרי, אירופאי, חדשני ועוד.

עיצוב דלתות דורש מקוריות ומעוף. כמו כל עיצוב, גם עיצוב דלתות דורש שימוש בחומרים שונים בהקפדה על איכות החומרים, על עמידות ועל בטיחות. בחברת "סורגדור" עובדים אומני המתכת. הם מיומנים, הם מקצועיים, הם יודעים איך לייצר דלתות שיגנו על הבית ויהוו אמירה עיצובית מרשימה ויוקרתית.

ידיות משדרגות מאוד מראה של כל דלת. כאשר אתם בוחרים דלתות, חשוב להשקיע מחשבה גם בבחירת הידיות.

כאשר בוחרים דלתות פנים, מומלץ לבחור דלתות בעל מראה אחיד כדי לא להעמיס על העיצוב. דלתות בעלות מראה אחיד יעניקו לכל בית קו נקי וסגנון קלאסי ויוקרתי.

איך לשמור ולתחזק דלתות

דלתות חשופות לפגעי מזג האוויר, ולכן יש חשיבות רבה להגנה על הדלתות. בחברת סורגדור מכינים בהקפדה את לוחות המתכת, מנקים מאבק, מחומציות, ממלחים ומשומן. לאחר מכן מצפים כל לוח בשכבת מגן המבודדת את דלת הברזל ומעניקה לה הגנה מושלמת.

כאשר קונים דלתות חשוב לבחור דלתות העשויות מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד שנים רבות וייראו כחדשות. בעת רכישת דלת יש לשאול את המוכר על אודות חומרי הגנה מתאימים שימנעו נזקים וישמרו על הדלת מפני שריטות, סדקים ונזקים שונים.

חשוב לנקות את הדלתות אחת לכמה זמן. דלתות מתכת מנקים בעזרת סמרטוט לח. בקשו מהמוכרים מידע על אודות חומרי הניקיון המתאימים.

עשרות לקוחות רכשו דלתות בחברת סורגדור, ומה אתכם?

√ צרו קשר כי אנו מחויבים לשירות מקצועי וליחס אישי.

√ צרו קשר, המחירים אטרקטיביים.

√ צרו קשר כי אנו מעניקים אחריות לכל דלת.

√ צרו קשר כי גם לכם מגיע את הטובים ביותר.

√ צרו קשר, שיחת ייעוץ חינם!

עמודים נוספים שאולי יעניינו אותך

דלתות סורג כנף

מעוניינים לשמוע עוד אודות מוצר זה?

1-700-555-055

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!