בית/מעקה לגינה חצר

מעקה לגינה חצר

מעקה – כשבטיחות ויופי נפגשים

מעקה הוא בעל תפקידים רבים. ראשית, המעקה הוא אמצעי שנועד לספק ביטחון ויציבות. נוסף על כך מעקה משמש גם כאלמנט עיצובי. לכן כאשר אתם בוחרים מעקה, חשוב לשלב בין בטיחות לבין מראה מעוצב, אסתטי ומרשים. חברת "סורגדור" מובילה בתחום המעקות. השנים הרבות של הניסיון הקנו לחברה ידע ומיומנות איך לייצר מעקה בטיחותי בלי לוותר על מעקה מעוצב שיתרום יופי וחן בכל חלל שבו הוא מוצב.

חובת בניית מעקה ביהדות

בספר דברים פרק כ"ב מצווה התורה לבנות מעקה. "כי תבנה בית חדש ועשית מעקה לגגך ולא תשים דמים בביתך כי ייפול הנופל ממנו"

גם הרמב"ם, בתקופה מאוחרת יותר, חוזר על הציווי ועל החשיבות של בניית מעקה. חובה על האדם לבנות מעקה, אומר הרמב"ם, שיוכלו להישען עליו ולא ליפול.

הרמב"ם מפרט את מידות המעקה ואת המקומות שבהם אנו חייבים לבנות מעקה. גובה המעקה לא יהיה פחות מעשרה טפחים, כשמונים סנטימטר, וחובה לבנות מעקה סביב הגגות, סביב הבורות ומסביב לכל מקום שעלול להוות סכנה של נפילה.

מתי ובשביל מה צריך מעקה?

מעקה משמש אותנו לתמיכה ולביטחון, למניעת נפילה ולעזרה לכל מי שמתקשה בהליכה. אנו נעזרים במעקה כאשר אנו עולים בגרם מדרגות, בבית, במוסד ציבורי, בבית עסק ובכל מקום.

מעקה משמש אותנו ליצירת הפרדה בחללים של הבית.

מעקה סביב בריכת שחייה משמש לביטחון ושומר שלא ייפלו אנשים אל תוך הברכה.

מעקה מונע גישה למקומות מסוכנים כמו גרם מדרגות בבית שבו יש ילדים קטנים ועוד.

מעקה במרפסת הבית מונע נפילות ואסונות.

מעקה לאורך שביל מפותל יעזור להולכים ללכת הליכה יציבה ללא חשש של מעידה או נפילה.

סוגים שונים של מעקות

עולם המעקות מכיל שפע של סוגים הן מבחינת החומרים והן מבחינת הסגנונות.

מעקה מעוצב הוא מעקה מודרני מאוד הוא מאפשר אין סוף עיצובים. הוא מתאים למשרדי היי טק, לבתי מלון, לבתי עסקים וגם לבתים פרטיים המעוניינים להעניק לבית סגנון מיוחד, מודרני ועכשווי.

מעקה ברזל הוא מעקה מיוחד. חומר הברזל קל לריקוע ולריתוך, ולכן אפשר לייצר מהברזל מעקת בדוגמות מיוחדות ובסגנונות מקוריים. יש אומני ברזל המייצרים מעקות מרהיבים ומיוחדים.

מעקה בשילוב זכוכית משולב בדרך כלל עם נירוסטה או כל מתכת אחרת. מעקה זכוכית מתאים למרפסות עם נוף מיוחד מאחר והוא אינו מסתיר את הנוף. מעקה זכוכית הוא מעקה מודרני , מיוחד וגם בטיחותי.

איך לבחור מעקה

√ חשוב להקפיד על בחירה של חומרי גלם איכותיים כדי שיחזיק מעמד לשנים רבות. חשוב לבדוק כי המעקה שבחרתם עמיד בפני קורוזיה וחלודה. אם בחרתם מעקה ממתכת, חשוב לוודא כי המתכת עברה תהליך של גילוון השומר עליה מפני חלודה והתפוררות.

√ יש להתאים את המעקה לסגנון של עיצוב הבית. עיצוב מעקות לפנים הבית שונה ממעקות המותקנים בחזית הבית כמו מעקה למרפסת, מעקה בשביל ההליכה ועוד. למעקה יש השפעה עיצובית ניכרת על המראה של הבית מבפנים ומבחוץ.

√ הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל. חשוב לבחור מעקה ברמת גימור מושלמת. לפני שאתם בוחרים מעקה , אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת "סורגדור" ולהתרשם משפע הדוגמות, מאיכות העבודה ומרמת הגימור הגבוהה.

√ אל תשכחו לבקש אחריות.

√ ערכו סקר שווקים והשוו מחירים, אך זכרו המחיר אינו הפרמטר המרכזי בבחירת מעקה. פעמים רבות אנו מגלים,מאוחר מדי, כי הזול הוא היקר!

√ צרו קשר עם חברת "סורגדור", שיחת ייעוץ חינם!

עמודים נוספים שאולי יעניינו אותך

מעקות פנים מעוצבות
מעקה בשילוב זכוכית למרפסת
מעקה זכוכית למרפסת
מאחזי יד
הגבהת מעקה

מעוניינים לשמוע עוד אודות מוצר זה?

1-700-555-055

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!