בית/מעקות פנים מעוצבים

מעקות פנים מעוצבים

מעקות למדרגות מבית "סורגדור", כי עם ההצלחה לא מתווכחים

כבר בימי קדם עמד האדם על הצורך בהתקנת מעקה למדרגות כדי להעניק בטיחות, למנוע נפילות ומעידות. מעקות למדרגות הם בעלי תפקיד בטיחותי, אך יש להם גם השפעה עיצובית על החלל שבו הן מוצבות. חברת "סורגדור" מציעה מעקות למדרגות בטיחותיים ומעוצבים. אין ספור לקוחות מרוצים מודים לחברת "סורגדור" על המעקה המרשים והבטיחותי. מחפשים מעקות למדרגות? צרו קשר והצטרפו גם אתם אל משפחת הלקוחות המרוצים.

כולם צריכים מעקות למדרגות

מדרגות הן מקום המועד לפורענות. זה אינו שטח חלק ובטוח להליכה, זהו מקום שבו עולים או יורדים, בדרך כלל במהירות. לא אחת, נגרמו תאונות רבות בעת העלייה או הירידה במדרגות. מעקות למדרגות הן האמצעי שיעזור לנו למנוע את התאונות. מעקות למדרגות מעניקים אחיזה יציבה וכאשר מתרחשת מעידה או נפילה, הם מסייעים בעצירת הנופלים.

מעקות למדרגות חשובות במיוחד בבתים שבהם יש ילדים קטנים. לילדים קטנים אין יציבה טובה והם אוהבים לרוץ ולהשתולל. מעקות למדרגות יתמכו בילדים וימזערו את הפגיעות בהם.

מעקות למדרגות חיוניים גם לקשישים. עבור קשישים המתקשים בהליכה, בטיפוס במדרגות ובירידה, המעקות ישמשו לתמיכה ולייצוב הקשיש העולה במדרגות. בעת העלייה אפשר להישען על המעקה, לקבל תמיכה ועזרה בייצוב הגוף.

מעקות למדרגות מסייעות לכל אחד לטפס במעלה המדרגות. לא כל אחד ספורטיבי ואתלטי. לפעמים אנו לא מרגישים טוב, לפעמים עייפים, לפעמים חלשים. מעקות למדרגות יתמכו בכל אחד ובכל מצב.

יש סוגים רבים ומגוונים של מעקות למדרגות

יש מעקות למדרגות העשויים מברזל בשילוב זכוכית. אלו מעקות המשדרים מראה מודרני ועדכני. בדרך כלל הם נבנים כפלטה אחת השונה ממדרגות עץ או מתכת הבנויים בסגנון סורגים. מעקות למדרגות העשויים מזכוכית הם פריט דקורטיבי ומתאים גם לחללים צפופים.

מעקות ברזל בשילוב עץ אלו מעקות קלאסיים המתאימים לכל חלל בעל מראה כפרי, מלכותי או עתיק. חשוב לבחור בעץ איכותי שעבר טיפול נגד תולעי עץ ויחזיק מעמד לזמן רב.

מעקות ברזל הם המעקות הנמכרים ביותר בישראל. אפשר לשלב עיצובים דקורטיביים לקבלת מראה מיוחד ומסוגנן.

על כל שאלה תשובה באדיבות חברת "סורגדור"

טובה מבאר שבע שואלת האם יש תו תקן ישראלי עבור מעקות למדרגות.

תשובה: כן. יש תו תקן ישראלי, אך הוא עדיין אינו מחייב אלא המלצה בלבד. כאשר את רוכשת מעקות למדרגות חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים. הגובה צריך להיות לפחות תשעים סנטימטר והרווחים בין הסורגים חייבים להיות רווחים שלא יאפשרו מעבר של כדור שקוטרו עשרה סנטימטר. על המעקב להיות כפול, להיות יציב ולהתחבר היטב אל גרם המדרגות.

דינה מכרמיאל הופתעה לגלות את פער המחירים בין המעקות השונים. היא שואלת: האם כדאי להשקיע במעקות יקרים?

האיכות של המעקות היא מעל הכול! כדאי להשקיע קצת יותר ולקבל מעקות למדרגות איכותיים, שיהיו בטיחותיים ויחזיקו מעמד שנים ארוכות.

שלומי מרמת השרון מתלבטת איזה מעקה למדרגות כדאי לבחור. היא מבקשת טיפים שיקלו עליה את הבחירה.

את המעקות חשוב להתאים לסגנון העיצוב של הבית. לבית יוקרתי נתאים מעקות יוקרתיים ומרשימים. מעקות מעץ מתאימים לבית בסגנון קלאסי או כפרי. אם החלל מלא וצפוף כדאי לשקול בחירת מעקות למדרגות מזכוכית. הזכוכית השקופה לא תעמיס על החדר ותיתן אשליה של מרחב גדול. אם תקציבך אינו מוגבל, כדאי לך להשקיע במעקה ברזל העשוי ביד אומן או במעקות המשלבים אלומיניום וזכוכית או אלומיניום ועץ ועוד.

מיכל מחיפה שואלת איך אוכל לדעת כי בחרתי בחברה מקצועית ואמינה?

תשובה: לפי המלצות של לקוחות מרוצים. צרי קשר עם חברת "סורגדור", אנו נשמח להראות לך עשרות מכתבי תודה והמלצות של לקוחות מרוצים.

עמודים נוספים שאולי יעניינו אותך

מעקה לגינה חצר
מעקה בשילוב זכוכית למרפסת
מעקה זכוכית למרפסת
מעקה לגינה חצר
מאחזי יד
הגבהת מעקה

מעוניינים לשמוע עוד אודות מוצר זה?

1-700-555-055

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!